ŠTA JE JOGA ZA KIČMU?

Program joge za kičmu obuhvata vežbe koje preventivno deluju ili otklanjaju tegobe kritičnih delova tela, kao što su kičma, ramena, leđa i vrat, a koje su rezultat savremenog načina života (previše sedenja, malo kretanja, korišćenje tehnologije, posao koji opterećuje gornje delove telaa…).

KOME JE NAMENJEN PROGRAM?

  • Osobama svih uzrasta koje imaju problema sa kičmom, vratom, ramenima ili leđima
  • Početnicima i osobama koje već upražnjavaju jogu
  • Zaposlenim osobama koje veći deo vremena sede za računarom
  • Za sve vežbače koji žele da uspostave balans izmedju tela i uma, poboljšaju protok energije, postignu osećaj relaksiranosti i fizički ojačaju

KAKO IZGLEDAJU ČASOVI JOGE ZA KIČMU?

Čas započinjemo kratkom relaksacijom i vežbama za disanje. Slede joga vežbe za razgibavanje tela počevši od glave, vrata, ramena, kičme, nogu pa sve do stopala. Akcenat je na kičmi, vratu i ramenima. U drugom delu časa radimo laganu jogu. čas završavamo opuštanjem i relaksacijom.

KO VODI PROGRAM?

Program vodi Irma Kolishevska, instruktorka joge – Biografija

Kontakt telefon: 066 241443

Mail adresa: irma_k@hotmail.com

 

KOJA JE CENA PROGRAMA?

2 500 din. (mesečna članarina)