ZAŠTO JE VAA?NO VEŽBATI JOGU?

  • Vežbanjem joge stićemo sposobnost da uspostavimo sklad sa samim sobom i svojom okolinom.
  • Vežbanjem disanja učimo da otklonimo napetost, smirimo svoj um i blagotvorno delujemo na naše zdravlje.
  • Na časovima joge stičemo sposobnost da usporavamo pokrete, misli i fokusiramo se na sadašnji trenutak.
  • Uvežbavanjem joga položaja podstićemo naše telo da bude aktivno, izdržljivo i otpornije na probleme prouzrokovane savremenim načinom života, i njegovom brzinom, stresom koji prouzrokoje, a i sedećim položajem, koji je uobičajen.
  • Kontinuiranim vežbanjem joge obnavljamo životnu energiju, jačamo mentalnu snagu i podstičemo sopstvene potencijale.
  • Na časovima intensive yoga programa poboljšavamo kondiciju i gradimo snagu.

 

KOME JE NAMENJEN PROGRAM?

  • Jutarnjim vežbačima i onima koji ćele da to postanu, kako bi dan zapoćeli sveži, zadovoljni i usredsređeni
  • Srednjim i naprednim večbaćima joge koji žele da obnove i nadograde svoju joga praksu
  • Sportistima koji imaju potrebu da povećaju koncentraciju, fleksibilnost i mentalnu snagu
  • Osobama koje žele da izgrade kondiciju, snagu i fokus

KAKO IZGLEDAJU ČASOVI NAPREDNE HATA JOGE?

Časovi, u trajanju od 90 minuta, počnju kratkim psihomentalnim isključenjem, gde pažnju usmeravamo na dah i povezujemo um i telo, opuštajući tenzije koje nas svakodnevno prate. Nakon toga radimo različite vežbe disanja, koje imaju za cilj da nas još bolje centriraju ili da nas zagreju i pripreme za vežbanje. U središnjem delu časa zagrevamo telo, najčešće kroz Pozdrav suncu (Surja namaskar) nakon čega izvodimo položaje (asane). Vežbe su usmerene na jačanje i istezanje tela, povećanje fleksibilnosti kičme, terapeutske vežbe za leđni i rameni deo i niz vežbi koje pozitivno deluju na pojedine delove tela. Program je izbalansiran, te su jednako zastupljene i fleksije (savijanja), ekstenzije (izvijanja), torzije (uvrtanje kičme), inverzije (obrnuti položaji, gde je glava u nižem položaju u odnosu na telo). Na kraju časa se potpuno relaksiramo, opuštamo um i telo kroz jogički san (joga nidra).

KO VODI PROGRAM?

Program vodi Ana Vrbački  instruktorka joge – Biografija

Kontakt telefon: 062 150 43 91

Mail adresa: vrbaski.ana@gmail.com

 

KOJA JE CENA PROGRAMA?

2 500 din. (mesečna članarina)